Онлайн курс "Управление на човешките ресурси и съвременна комуникация" плюс подарък курс "Уеб маркетинг на взаимовръзките" с достъп 30 дни от академия за онлайн обучение The Academy Online

44.44лв. 209.00лв.
Онлайн курс "Управление на човешките ресурси и съвременна комуникация" плюс подарък курс "Уеб маркетинг на взаимовръзките" с достъп 30 дни от академия за онлайн обучение The Academy Online
Онлайн курс "Управление на човешките ресурси и съвременна комуникация" плюс подарък курс "Уеб маркетинг на взаимовръзките" с достъп 30 дни от академия за онлайн обучение The Academy Online
Онлайн курс "Управление на човешките ресурси и съвременна комуникация" плюс подарък курс "Уеб маркетинг на взаимовръзките" с достъп 30 дни от академия за онлайн обучение The Academy Online
44.44лв. 209.00лв.

Съвременното управление на човешките ресурси се нуждае от изключителна насоченост към нуждите на хората, организациите и процесите. Сертифицираният Мениджър Човешки Ресурси е професионалист със знания в управлението на хора и екипи, допринася за организационната култура и разбира съвременните нужди и проблеми на хората и бизнеса. За съвременните принципи и тенденции, модерното управление на човешките ресурси трябва да излезе извън своята зона на комфорт и да отделя повече внимание на личното и професионално развитие на персонала.
Дистанционният курс "Уеб маркетинг на взаимовръзките" е разработен за хора с или без какъвто и да било опит в сферата на маркетинга. В програмата са включени най-новите теоретични схващания във връзка с промените, настъпили в маркетинга вследствие на дигиталната икономика, същността на концепцията “маркетинг на взаимовръзките”, съдържанието на понятието „лоялност” и „пожизнена стойност на клиента” като са представени и стратегиите за задържане на клиентите, управлението на ключови клиенти, както и възможните показатели, които формират маркетинговата отчетност. По време на обучението се разглеждат и най- важните подходи и методи за успешно прилагане на маркетинг на взаимовръзките чрез Интернет. Ще се запознаете и с функциите и предимствата на въвеждане на система за CRM (Customer Relationship Management) в компанията.

Етикети: